2010. február 7., vasárnap

Szuletesnap

Anya februar 3-an unnepelte a 27. szuletesnapjat. Sok szep ajandekot kaptam, de a legszebbet megis a kislanyomtol. Vendegektol volt nepes a hazunk, mindenki tett-vett, en is kavargattam a tuzhelynel es egyszer csak azt hallottam, hogy "anyuka", gondoltam csak en almodozom es azt hallom amit szeretnek a lanyom gogicselesebol, de a vendegek is hatarozottan hallottak, hogy Anna azt mondta "anyuka". Ez a veletlen eltalat szo a szivemet melegseggel ontotte el, a szemembe viszont konnyeket csalt es nagyon de nagyon boldog voltam.
Sok mindenbe mas volt ez a szuletesnap mint a tobbi, most mar egy paranyi tunderke is velunk unnepelt, o volt eletem legszebb, legcsodalatosabb ajandeka, Isten mennyei ajandeka. Csudajo kislany volt Anna a szulinapomon, elengedett szinhazba, siras nelkul vart ram harom orat es egesz ejszaka aludt. Anya mar-mar azt hitte talan ez mindig igy lesz, de sajnos tevedett, es masnap rajott, hogy ez csak szulinapi ajandek volt.
Anya szulinapjan sokan meglatogattak minket tobbek kozt eljott Melici keresztmama is, akit hat ahogy o irta "lefarasztott, de belopta a szivembe magat", Anna kapott tole egy rakas szep rucit, amibe majd tunderkedni fog a meleg napsutotte nyari napokon. Varjuk is mar ezeket a napsutotte nyari napokat, hiszen ugy fuj a szel, hogy mar ket napja nem nagyon mereszkedunk ki a hazbol.
Kislanyom jol fejlodik, kozel het kg, anya mar alig birja. Szerintem amire megno osszemerhetem az izmaimat valamelyik sulyemelojevel. Jo etvaggyal ellegetunk mindenfelet, de meg nem nagy mennyisegbe, a fo eledel az anyatej. A krumplipure a legfincsibb csuricombbal, de a szilvalekvar is fincsi am, amit csak meg szabadott volna nyalintani, de Anna anya kenyerebol egy nagyot harapott a nyalintas helyett, es meg is majszolta ugyesen. Anna mar hasra fordul emelgeti a feneket, maszni sszeretne. Sokat beszelget, vidam baba, de sirni is tud am ha faradt, vagy rosszkedvu. Nagyon szereti a pancsi-pancsit, sot annyira hogy anya mar nem bir vele es neha tobb a viz az agyon mint a kadba. Ejszaka meg mindig felkelunk ketszer szopizni, anya szomorusagara, a de Anna megigerte, hogy ne aggodjak, mert nem lesz cicifuggo 18 eves koraig de azert meg egy darabig nem akarja elhagyni ezt a szokasat:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése