2010. október 24., vasárnap

Szulinap

ez meg mi a csuda
a habfurdozes
a jarmu amivel megtanultam menni
baratkozunk, megedeselem
megszuletett az elso unokatesom Janos Mark
az unokatesoim Johanna es Istvanka
nyam-nyam finom
a szulinapi tortam
a nagymami ajandeka a furdokopeny
Eltelt egy ev. Az egyik este lefekves elott azon tunodtem milyen gyorsan telt el ez az ev. Most volt nagy pocakom es elrepult kilenc honap, aztan egy ev. Eszembe jutott milyen volt a tavaly szeptember 9. "Eletem legzordabb, de legcsodalatosabb napja" irtam a tavaly a blogra. Az iden szeptember 9 csak csodalatos volt. A lanyom egy evet toltott, mar egy eve nevelgetem, patyolgatom. Igaz nem is voltunk betegek az egy ev alatt egyszer sem. Mar tiz fogicank van, neha fajdogalnak es ejszakai piheno orainkban megzavarnak. Anna barbie tortat kapott szulinapjara. Szeptember 12en a keresztmamak is felkoszontottek. A sok szep ajandek kozul Annanak egy kek babakocsi tetszett meg a legjobban. Ezzel a jarmuvel tanult meg menni egyedul. Biztonsagot adott neki, jarkalt vele fel-ala a hazban, de a babakocsi nelkul egy tapotat sem lepett. Eltelt meg ket het es Anna a babakocsinak tajt intett es okt.3-an elindult egyedul. Dolingelt reszeg ember modjara, de olyan boldog volt, hogy egyedul megy, hogy szinte repult. Azota buszken totyog szinte egesz nap magallas nelkul. Ennek nemcsak Anna, hanem anya is nagyon orvendett, hiszen vege a vezetes okozta derekbantalmaknak. Anna egyedul jar es egyfajta onallosag alakult ki benne. Sokszor eltolja a kezem, ha segiteni akarok. Egyedul locsizik a nagy kadban. Egyik este anya habfurdot rendezett, imadtuk mind a ketten, habar Anna ellokott es szabalyszeruen kikergetett a kadbol, valoszinuleg azert, hogy bekesen zabalhassa a habot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése