2009. november 28., szombat

A mosoly

latogatok, nagyszulok, dedszulok

Anya elhanyagolta egy kicsit az irast, mert betegecskek voltunk. A mult szombaton nagyon sok radinasunk volt, meglatogattak a szentgyorgyi nagyszulok, valamint a boloni dedszulok. Nagyon orvendtem, mert anyukam itt is maradt, de sajna az tortent, hogy mindanyian lebetegedtunk, mamat erintette a gripa a legsulyosabban, igy hamar haza kellett mennie. Szerencsere Ancsikat csak a virus szele erintette, igy megusztuk gyogyszer nelkul. Engem nagyon megviselt a natha, legyengultem,elment az etvagyam...de most mar jobban vagyok es meggyogyitott az a tudat, hogy szoptatnom kell, feladatom van, nem hanyagolhatom el magam, mert a lanyomnak szuksege van ram, igy o adott erot a meggyogyulashoz, egy apro, pici tunemeny.
Meg egy hetecske es Ancsika mar harom honapos lesz, nagyon gyorsan telik az ido, szinte repul. Ancsika olyan gyorsan no, mar nagyon sok mindent tud: atfordul egyik oldalarol a masikra, emelgeti a fejet, es kovet a szemevel. Ratalalt egy igazi baratra, a falon fuggo Micimackora, akivel kepes 20-30 percig is eltarsalogni.
Koszonom Istenem ezt a csodat, akivel megajandekoztal, aki szebbe, boldogabba varazsolta eletemet,akitol megtanultam, hogy egy paranyi mosoly boldogabba teheti az embert, az embereket, talan az egesz emberiseget, ne sajnaljunk senkitol egy apro, pici mosolyt, mert lehet hogy nagy szuksege van erre embertarsainknak. Mennyi mindent is adhat egy paranyi mosoly...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése